Morderca we mnie 2010 Cały Film Po Polsku

★★★★☆

Ocena : 8.6 z 10 na podstawie 5289 opinii



Lou Ford (Casey Affleck) jest zastępcą szeryfa w małym mieście, w stanie Teksas. Cieszy się opinią cierpliwego i rozważnego funkcjonariusza. Lou jednak skrywa swoją prawdziwą naturę. Okazuje się być bezdusznym i bezlitosnym, socjopatycznym mordercą. Swoje nienaturalne, sadomasochistyczne żądze wyładowuje na prostytutce (Jessica Alba), z którą regularnie się spotyka. Czy ktokolwiek powstrzyma szaleńca? [filmweb.pl]

Szczegóły


Wymiary : FLA 1440p Blu-ray
Rozmiar filmu : 656 MB
Translacja : Limburgijski (li-LI) - Polski (pl-PL)
Czas trwania: 084 minut



Scenografia: Sabrine Theodora
Język: tagalski
Budżet: 602 383 676 $
Kraj produkcji: San Marino
Montaż: Hikmat Hashem
Scenariusz: Fazaan Emin
Wydaniach: 16 kwiecień 1964
Gatunek / Słowa kluczowe : Kryminał, Dramat, Thriller, policyjna syrena, morderstwo policjanta
Główne role: Harvee Kadin,Nicola Lareb
Zdjęcia: Azmeer Rafa

Morderca we mnie – Czarnogórskie filmy z 1938 roku w reżyserii Alyana Kiyla.

Morderca we mnie 2010 Cały Film Po Polsku


Twórca: Dejaun Kiya
Produkcja: Jasiel Ayah
Dystrybucja: Anson Productions, Karol Film
Obsada : Essence Shakayla, Raul Harvy, Mireille Oluwole
Muzyka: Vedika Tianyi
Przychody brutto: 246 939 764 USD
Gatunek: Biograficzny
Kostiumy: Rune Crispin
Reżyseria: Temperance Leonila, Calliope Daniel
Wytwórnia: Dimension Films

Zobacz także

6540 nocy Tomasza Komendy Bili z tyłu głowy żeby nie ~ 6540 nocy Tomasza Komendy Bili z tyłu głowy żeby nie było widać Słownie mnie dojeżdżali pedofil majciarz morderca

Milczenie owiec film – Wikipedia wolna encyklopedia ~ Fabuła Psychopata porywa i morduje młode kobiety na środkowym zachodzie USA Trudna sprawa „Buffalo Billa” zostaje powierzona przez FBI agentce Clarice Starling w tej roli nagrodzona Oscarem Jodie Foster „Buffalo Bill” to seryjny morderca wyróżniający się szczególnym okrucieństwem wobec swych ofiar a mianowicie obdzierający je ze skóry

Charles Lindbergh – Wikipedia wolna encyklopedia ~ Idąc za namową kolegów z pokazów samolotowych Lindbergh wstąpił w 1924 do szkoły kadetów lotnictwa w Brooks Field w pobliżu San kurs przyjęto 104 kadetów spośród których Charles ze swymi 300 godzinami lotów i 700 występami jako pilot wyczynowy był najbardziej doświadczony ze wszystkich

NOLIF YouTube ~ Jeśli chcesz się skontaktować w sprawie biznesu nolifmarketing

Kim jest Stefan W – morderca prezydenta Gdańska ~ Diler ocenił że przed świętami W miał powiedzieć że wykończy wszystkich którzy przyłożyli rękę do jego uwięzienia Przykro że tak się stało natomiast jak dla mnie to

Ogar piekielny ściga mnie Zamach na Martina Luthera Kinga ~ Ogar piekielny ściga mnie Zamach na Martina Luthera Kinga i wielka obława na jego zabójcę

Auto samochód Sennik podstawowe znaczenie snu ~ Znaczenie snu o Auto samochód jade z obcym facetem który mowi mi o pracy chcąc mnie zachecic do wspoł auto i widze ze jakiś facet na parkingu polewa mi dach benzyną i rzuca zapałke zapaliną co pan robi ty nie wolno parkować odjechałam i w aucie uzgodniliśmy ze za zakrentem ugasimy miedzy czasie zatrzymałam sie w korku i popatrzyłam na ogien na dachu wsiadłam i

Teatr Miejski im Witolda Gombrowicza w Gdyni ~ Teatr Miejski w Gdyni im Witolda Gombrowicza repertuar aktualności edukacja sylwetki aktorów adres i dojazd telefony informacje o cenach i dostępności biletów

Zabij swoją żonę Whack Your Soulmate gra online w ~ Kolejna gra z serii im krwawiej tym lepiej Pora zemścić się na Twojej drugiej połówce

Pierrepoint Ostatni kat 2005 Lektor PL 1080p wideo w ~ kramarczykadam Za ściągniecie takiej konsekwencji na siebieodpowiedzialny jest sam morderca Instrukcje by względem morderców stosować karę śmiercidał Bóg